dijous, de novembre 23, 2006

Coses (1)

Un dels objectius del Blog és explicar les meves experiències a Nassau, comentar coses que em passin o que vegi i explicar tant anècdotes com diferències amb Andorra/Europa/La Civilització….. aquesta és la primera entrega de la secció “Coses” (original eh?) on veurem que fins i tot les coses més normals i quotidianes poden fer-se de formes totalment diferents al que estem acostumats.

Avui us explicaré com funciona el tema dels mòbils a aquí (i em sembla que també als USA).

Primer de tot cal dir que les trucades locals des del fixe són gratis (com als USA).

Quan algú truca a un telèfon mòbil DES D’UN TELÈFON FIXE el que paga el preu de la trucada és EL PROPIETARI DEL MÒBIL!!!!

En canvi si truques DES D’UN MÒBIL a qualsevol telèfon FIXE O MÒBIL el que paga és el que fa la trucada.

Curiós oi?

El que no sé és com funciona el tema Roaming, però suposo que si et truquen al mòbil des d’un fixe tu pagues tot el preu de la trucada i si et truquen d’un altre mòbil pagues la part internacional.

O sigui que si em truqueu a Nassau TRUQUEU-ME AL TELÈFON DE L’OFICINA O AL DE CASA sinó pagareu vosaltres i a sobre jo…. i és bastant tonto que paguem tots podent-ho evitar oi?