diumenge, de maig 06, 2007

SPIDER-MAN 3 UNA BONA PEL.LICULA QUE PODRIA HAVER ESTAT MÉS.....

Acabo de veure la tant esperada Spider-man 3 i la veritat es que m'ha agradat peeeeroooo......

Trobo que s'han passat amb la comèdia... la veritat és que a mi m'han sobrat totes les escenes suposadament "gracioses".

De fet trobo que més que ajudar a la pel·lícula el que feien era "estovar" i distreure al públic de la història.

I és una llàstima, perquè la historia està molt bé i els actors estan bé...però no se si es que el director volia demostrar que es capaç de fer algo diferent a les pelis d'acció o es que s'avorreix de fer sempre el mateix, però la veritat es que aquest tipus d'escena sobrava... i no estic en contra de que hi hagi moments on el públic rigui en una peli d'acció, però em sembla que el tipus de comèdia que s'ha d'usar ha de ser més subtil i que aquestes escenes han d'integrar-se en la història i no ser "baches" en el fil argumental....

A vosaltres que us sembla?

PD: Ojalà hagués pogut comentar la peli amb vosaltres (ja sabeu qui sou) bevent una cervesa a l'abadia.....

2 Comments:

At 07 de maig, 2007 12:05, Anonymous Anònim said...

A mi més que les escenes còmiques, m'ha sobrat tanta "sensibleria".

És a dir, el duende es torna bó, el home de sorra demana perdó i tan amics, la MJ es reconcilia, etc...

Això no treu que la peli no m'hagi agradat, al contrari si que m'agrada i força.

Però s'en va despertar un vena un pel sàdica, i jo personalment, hagués putejat més al personatge per crear-li algun que altre trauma més.

Ja se que la majoria no estan d'acord però jo hagués matat a la rosseta "Stacy" o al seu pare, en algun moment en que Spidy està amb el tratge de Venom, donant més importància a apallisar a un malo maloso que a salvar la vida de la noieta o del poli, o com va comentar la Eli, que Venom hagués matat a la Tia May fent de malo hijo puta.

No se, pot ser si que soc un pel sàdic ;-).

Un altre cosa que em va sobrar és l'imatge de Spiderman i la bandera Americana, però que hi farem, escenes d'aquestes hi ha moltes en els còmics.

 
At 08 de maig, 2007 18:02, Anonymous Anònim said...

Doncs a mi m'ha decepcionat... Em sobrava la Gwen (es podia posar una noia genèrica). I el moment del majordom fent de Alfred (que es una de les claus de la historia) no m'agrada gens...

I si la super venjança del Duende Verde es fer que la MJ *talli* amb el Peter... joder quina venjança de pa sucat amb oli!

I el que el Hombre de Arena sigui qui va matar al tiet del Peter! Pensem una mica... això vol dir que a la primera pelicula, quan el peter no detén al lladre quan entra a l'ascensor, i després es aquest mateix lladre que mata al Ben, queda completament anul·lat. El lladre de l'ascensor no es el que va matar al Ben, sinó un altre!

Una cosa que em va agradar molt, es el naixement del Hombre de Arena. (Quan es recomposa per primera vegada) Es una escena que te força.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home